dijous, 24 d’abril del 2014

Viatge a Holanda 1r batxillerat : Intercanvi Terrassa – Purmerend 2013-2014

Els alumnes de Batxillerat ens vam trobar a les sis de la matinada a la porta de l’institut. Feia fred, estàvem neguitosos i tot només per arribar a l’aeroport de Barcelona. Quan ja vam estar tots, l’autocar va aparèixer. Vam desar les maletes a l’autocar i vam pujar-hi. Tot seguit, va venir el típic acomiadament amb els pares des de l’autocar.
Després d’unes tres – quatre hores, ja estàvem a Purmerend, amb els holandesos, al seu institut. Un professor holandès va fer-nos una presentació i després vam trencar el gel amb activitats. Ja a la nit, ens vam trobar tots, com grans amics, en un bar d’una noia holandesa. Recordem que en tornar a casa dels partners  estàvem esgotats.
L’endemà, dia 25 de Març vam visitar tot el centre de Purmerend (mercat inclòs) i Zaanse Museum, un museu de molins i esclops. Havia ànecs molt graciosos! En tornar a la ciutat, cadascú va marxar amb el seu company.
Als dos pròxims dies vam estar a Amsterdam, una ciutat preciosa! Vam visitar Anne Frank Huise,  Van Gogh’s Museum and Rijsk Museum. El primer dia no vam tenir molt de temps lliure, però el segon en vam tenir per fer les nostres compres. Dijous a la nit, vam anar a un cafè al Koemarkt (la plaça de Purmerend). Vam passar una estona molt agradable tots junts, les noies ballant i els nois veient el futbol. L’últim dia va ser el pitjor, no volíem marxar. Tots ens vam acomiadar dels nostres companys holandesos i vam pujar a l’autocar per anar a l’aeroport. Estàvem malenconiosos però encara això vam pujar a l’avió. Quan vam aterrar no ens ho podíem creure...Tot havia acabat, però va ser una experiència flipant.
En conclusió, nosaltres vam estar molt bé a Holanda, no vam tenir problemes amb la llengua ni amb les persones. Encara que, els nostres familiars, van estar més aviat preocupats i patint per tots nosaltres. Tanmateix, els van agradar els regals, així que tot va acabar perfecte.

Andrea Paz Jiménez, 1rC batx.
Rosa María López Cabezas, 1A batx.